Recent content by Old Lace

  1. Old Lace

    No 56k: FinalGear around the world care package - Progress & Photo thread

    I just sent a message off. Hopefully I hear back from him soonish. If anything, if he can get the package to me I can mail it to the next person if for whatever reason he's unable to do it himself.
  2. Old Lace

    No 56k: FinalGear around the world care package - Progress & Photo thread

    I have his facebook. Want me to fire off a quick message?
  3. Old Lace

    Random Thoughts....

    ICE CREAM TRUCK! *runs outside* Man, ice cream got expensive.
  4. Old Lace

    Random Thoughts....

    I hated beer for years until I tried Steam Whistle at a meet that was basically a tour of the brewery. I think I just hate lager (blue, canadien, heinekin, etc) or at least the shitty stuff. Still haven't tried enough beers to form a definite opinion on that. Also, I found out about Black and...
  5. Old Lace

    Random Thoughts....

    Thanks to everyone for the birthday wishes. Evening got a bit ruined due to my sister fucking up yet again but eh. Not my problem.
  6. Old Lace

    Thanks for the birthday wishes :)

    Thanks for the birthday wishes :)
  7. Old Lace

    Random Thoughts....

    I am one year older today. Joy.
  8. Old Lace

    No 56k: FinalGear around the world care package - Progress & Photo thread

    It's ok. Mistakes happen. Funny that you mention that you said that it was a gift on one form. The copies they sent me didnt say anything about that or the form that was on the box I think?
  9. Old Lace

    Random Thoughts....

    My tv died so I've been using it and the tv desk as a laundry clothing rack for the last...week and a half? Only just started putting away stuff late last night and I still have a bit to put away. Could do it now but ugh :yawn: Tired.
  10. Old Lace

    No 56k: FinalGear around the world care package - Progress & Photo thread

    Good to hear about your mum! :D I think listing everything under $20 and clearly marking as gift should be alright. And probably not sending it via a courier company. We may shit on Canada Post a lot but at least they don't pull shit like this. Why I got an unpleasant surprise is that it wasn't...
  11. Old Lace

    No 56k: FinalGear around the world care package - Progress & Photo thread

    Thought I'd post this here as it's kinda related to the package but I got an unpleasant surprise in the mail from FedEx Canada. Wanting me to pay 14 bucks on the FG package for some kinda bs "Remittance Advice". :/ Bunch of scammers...
  12. Old Lace

    Random Thoughts....

    Did boil water. Felt like I was back home, out in the holler :lol: I'm not mad at that. Still a bit miffed that it came back on when I was leaving for class.
  13. Old Lace

    Random Thoughts....

    this is the 2nd day the apartment hasnt had hot water. wonder if the storm we had yesterday has anything to do with it. also have subnetting test. *sighs*
  14. Old Lace

    No 56k: FinalGear around the world care package - Progress & Photo thread

    Damn. Sorry to that about your mom :( Hope she feels better.
  15. Old Lace

    No 56k: FinalGear around the world care package - Progress & Photo thread

    You cruel bastard :lol: As for me, shitfest 2k14 went down so the plans I had for the package fell through spectacularly. But! I was able to take a few pictures before I handed everything over to toma_alimosh. This was not the box I was expecting... Oooh... How many layers of duct tape...
Top