Suomi-miitti Ahvenistolla 16.9 (Finnish FG-meet)

^ :lmao:
 
Good idea, shit Photoshopping. It took me a while to realize what those mangled things were supposed to be.
 
dude, I spent 3 minutes incl. searching for high heels on it. btw, the high heels were taken of a gay model to fit you :D
 
more importantly, all the finns are dinking COCA COLA! wtf?

I thought you would all be sipping vodka and such...

its not coca cola, its pepsi and ed! read the labels right!
 
In-car footage. ;)

Lastsoul said:
I skipped the meeting but took some photos from the action.

Thanks a lot for those. I'll be making a few desktop backgrounds for myself. :cool:
 

Ei vitun vitun vittu, kun aattelin jo ett? olisin selvinny s?hl??m?tt? ekasta ratap?iv?st?. Siin? oikeen komeesti 3:20 kohdilla meik? oikeen n?tisti leikkaan sulta tien tankki-Saabillani. Syvimm?t pahoitteluni, olis pit?ny tajuta kattoa miss? s? meet. Vittu ett? vituttaa.
 
Ei vitun vitun vittu, kun aattelin jo ett? olisin selvinny s?hl??m?tt? ekasta ratap?iv?st?. Siin? oikeen komeesti 3:20 kohdilla meik? oikeen n?tisti leikkaan sulta tien tankki-Saabillani. Syvimm?t pahoitteluni, olis pit?ny tajuta kattoa miss? s? meet. Vittu ett? vituttaa.

Ei se mit??n, sattuuhan noita. Varsinkin kun ei ollut m??ritetty mit??n tarkkoja s??nt?j? ohittamisesta. Toiset suorastaan lenn?hti ohi ihan mist? tahansa v?list?, ja toiset (min? mukaan lukien) ottivat v?h?n rauhallisemmin. ;)

Mutta hieman se kuitenkin yll?tti, kun olin juuri avaamassa kaasua ja sitten joku Saab k??nt?? ulkolinjalta suoraan eteen. :mrgreen:
 
L?ysinp? muuten sen kaapelin MiniDV kameraan mit? olin ettiny (keitti?n p?yd?n alta, imurin takaa) :p. Kyh??n videota kunhan ehdin (keskiviikkona lento Britteihin, luoja tiet?? milloin ehdin...).
 
Ei se mit??n, sattuuhan noita. Varsinkin kun ei ollut m??ritetty mit??n tarkkoja s??nt?j? ohittamisesta. Toiset suorastaan lenn?hti ohi ihan mist? tahansa v?list?, ja toiset (min? mukaan lukien) ottivat v?h?n rauhallisemmin. ;)

Mutta hieman se kuitenkin yll?tti, kun olin juuri avaamassa kaasua ja sitten joku Saab k??nt?? ulkolinjalta suoraan eteen. :mrgreen:

Joo, mutta t?ysin anteeksiantamaton moka mun osalta. Katon tosta omalta videolta mit? h??r?sin ja h?p?tin just sill? kohtaa. Taidan t?st? l?htien aina menn? radalle yksin, koska jostain syyst? mun keskitys herpaantuu huomattavasti jos on joku muu kyydiss?.
 
Heips, eka viesti t??ll? :)

Tarttuikohan kenenk??n kameraan kuvia tai videomateriaalia t?st? Subarusta?
http://hobittila.kuvat.fi/kuvat/Lau...%20ratap%E4iv%E4t%20Ahvenistolla/_MG_2226.jpg

Olisi kiva n?hd? hieman alustan kallistelua (jos sit? viel? esiintyy) ja ne lieskat olis kiva n?hd? itsekin... Luulin aluksi jonkun kuvaavan isolla salamalla, mutta kun siihen tosiaan liittyi my?s se samanaikainen pamahdus :D

Smart - videon lopussa subbe n?kyy vilaukselta juuri feidauksen ajan... Lis?? matskua jollain jemmassa vaikka raakamuodossa? ;)

Pasi
 
Heips, eka viesti t??ll? :)

Tarttuikohan kenenk??n kameraan kuvia tai videomateriaalia t?st? Subarusta?
http://hobittila.kuvat.fi/kuvat/Lau...%20ratap%E4iv%E4t%20Ahvenistolla/_MG_2226.jpg

Olisi kiva n?hd? hieman alustan kallistelua (jos sit? viel? esiintyy) ja ne lieskat olis kiva n?hd? itsekin... Luulin aluksi jonkun kuvaavan isolla salamalla, mutta kun siihen tosiaan liittyi my?s se samanaikainen pamahdus :D

Smart - videon lopussa subbe n?kyy vilaukselta juuri feidauksen ajan... Lis?? matskua jollain jemmassa vaikka raakamuodossa? ;)

Pasi

Pari v?h?n t?r?ht?nytt? kuvaa l?yty.. :)







Ja tuosta videosta.. Olin kattovinani, ett? my?s minua oltiin saavuttamassa just siin? videon lopussa.. Vaadimma jatko-osaa..! :D
 
Ja tuosta videosta.. Olin kattovinani, ett? my?s minua oltiin saavuttamassa just siin? videon lopussa.. Vaadimma jatko-osaa..! :D

Jep! Lis?? videota ja heti!
Alustan tunkkaus n?ytt?? onnistuneen kohtuullisesti - auto ei en?? mainittavasti kallistele. Vakaajat kyll? ovatkin aika j?re?t... :rolleyes:

Kiitos kuvista! :)
 
Juu on tullu ehk? pahempiakin kallistuksia n?hty?.. :rolleyes:
Esim.
medium
 
Top